درآغوش سایه ها

از همه چی...

درآغوش سایه ها

از همه چی...

سلام...خوبین؟ خوشین؟

امیدوارم حال دلتون خوب باشه...

به وبلاگ من خوش اومدین...

 

 لینک دانلود رمانم:(رمان درآغوش سایه ها...نویسندشم خودم!ژانرشم اجتماعی عاشقانه)

http://s5.picofile.com/file/8287474400/dar_aghoosh_saye_ha.pdf.html


                                                                 


من آرامم به آرامی اسمم

آرامم به تنهایی دلم

من

آرام

بی صدا

تنها

خفته ام

اینجا

درآغوش سایه ها....

  • aram.f

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی